Creșterea vânzărilor cu două cifre: Weidmüller a crescut vânzările în 2018 la 823 milioane de euro

Comitetul executiv al grupului Weidmüller format din Volker Bibelhausen, Jörg Timmermann și José Carlos Álvarez Tobar (de la stânga la dreapta) este foarte mulțumit de anul 2018, dar se așteaptă la un dinamism mai mic pentru 2019.

  • În 2018, vânzările au crescut la 823 de milioane de euro - o creștere de 11%
  • Creșterea datorită accentului pus pe digitalizare, automatizare și pe activitățile de bază confirmă strategia
  • Preluările, cooperarea și evoluția piețelor în creștere consolidează poziția globală - America de Nord cea mai puternică piață în creștere, cu o creștere de 50%
  • Noul centru pentru clienți și tehnologie din Detmold este funcțional din ianuarie
  • Perspective pozitive pentru 2019, în ciuda destabilizării economice generale
  • Dr. Timo Berger îl înlocuiește pe José Carlos Álvarez Tobar în funcția de director de marketing și vânzări din septembrie

Hanovra/Detmold, 1 aprilie 2019. În anul fiscal 2018, grupul Weidmüller cu sediul în Detmold a generat vânzări de 823 milioane EURO. Susținute de un mediu de piață excelent, acestea corespund unei creșteri anuale de 11% (vânzările din 2017: 740 milioane de euro). Compania electrotehnică a anunțat acest lucru la conferința sa anuală de presă în timpul târgului Hannover Messe. Cifrele arată că societatea este în continuă creștere. „Am reușit să creștem vânzările cu două cifre într-un an plin de evenimente", a declarat Jörg Timmermann, purtătorul de cuvânt al Comitetului executiv. „Pe lângă piețele internaționale în creștere, factorii care au contribuit la succesul nostru au fost în principal inovația în automatizare și digitalizare, portofoliul nostru de blocuri terminale pentru seria A cu sistemul de conectare PUSH-IN pe care l-am lansat în 2016 și activitățile desfășurate în America de Nord. Intenționăm să urmăm această cale prin investiții continue în inovare.” În ceea ce privește anul în curs, suntem optimiști cu privire la realizarea unei creșteri ulterioare. „Suntem bine pregătiţi pentru viitor cu strategia noastră. Însă ne confruntăm cu multe incertitudini din cauza destabilizării economiei globale, a efectelor negocierilor privind Brexit-ul și a politicii comerciale globale.”

Vânzările au crescut în toate regiunile și diviziile

Creșterea vânzărilor are loc în toate regiunile grupului Weidmüller din întreaga lume. În Europa, vânzările au crescut cu şapte procente, iar pe piaţa asiatică au înregistrat o creştere de nouă procente. Cea mai mare creştere de aproape 50% a fost raportată în America. Acesta este un nou record și, în același timp, un semn că compania nu se complace, ci își modelează în mod activ propriul viitor. „Acest lucru demonstrează importanța investiției noastre în răscumpărarea firmelor noastre de distribuție din America de Nord", a declarat José Carlos Álvarez Tobar, director de marketing și vânzări. Toate diviziile Weidmüller au contribuit la creșterea vânzărilor. În timp ce divizia Cabinet Products, specializată în soluții pentru panouri, a înregistrat o creștere de 10%, divizia Automation Products and Solutions a înregistrat o creștere de 24%, după ce în 2017 a înregistrat o creștere de 25%. „Cererea pentru Klippon Connect seria A din familia noastră de blocuri terminale a depășit așteptările noastre, însă la creșterea vânzărilor au contribuit, de asemenea, serviciul rapid de livrare al blocurilor terminale și echipa de consultanță în conectivitate", a menționat Álvarez Tobar cu privire la evoluții. „Vânzarea de produse de automatizare, în special u-remote, susține creșterea puternică. La această evoluție pozitivă a contribuit, de asemenea, performanța excelentă în domeniul fotovoltaic și alimentării cu energie."

Asigurarea propriului nostru viitor prin inovare și investiții

În 2018, Weidmüller și-a crescut investițiile în cercetare și dezvoltare de la 45 milioane de euro la 49 milioane de euro. „Dezvoltarea sustenabilă are nevoie, de asemenea, de investiţii în produsele, soluţiile şi serviciile viitorului. Consolidăm cercetarea și dezvoltarea conectivității electrice industriale inteligente pentru a impulsiona schimbarea infrastructurii industriale și descrierea digitală a produselor. În 2018, chiar și domeniile de cercetare și dezvoltare au fost extinse prin creșterea numărului de angajați", a explicat Volker Bibelhausen, director tehnologic.

Un nou centru pentru clienți și tehnologie din Detmold este acum funcțional

Tendința pozitivă se reflectă și în numărul tot mai mare de angajați. În 2018, Weidmüller a angajat aproape încă 200 de persoane, ceea ce înseamnă că acum are aproape 4.900 de angajați, dintre care 2.135 lucrează în Germania. După aproape doi ani de la începerea construirii noului centru pentru clienți și tehnologie, în sfârșit personalul s-a mutat acolo în cursul anului. Clădirea oferă spațiu pentru 470 de angajați și are o suprafață de 12.000 de metri pătrați. Weidmüller extinde în prezent clădirea cu 2.000 de metri pătrați, astfel încât în luna octombrie vor putea să se mute acolo 630 de angajați. Un accent deosebit se pune pe sustenabilitate, eficienţă energetică şi pe design-ul modern al locului de muncă. S-a luat o decizie conștientă de a nu avea birouri individuale pentru a crea o atmosferă de lucru deschisă. „Birourile echipei ar trebui să consolideze cooperarea și interacțiunea dintre departamentele de vânzări, cercetare și divizii, precum și să deblocheze efectele sinergice", a spus Timmermann. În luna februarie, a fost pusă piatra de temelie a clădirii Future Mile 2 (ZM2), unde Universitatea din Paderborn și Fraunhofer IEM vor fi, de asemenea, chiriași alături de Weidmüller.

Direcția strategică de urmat - investiții mai mari în IIoT

Odată cu prezentarea software-ului Automated Machine Learning pentru industria constructoare de echipamente și instalații, Weidmüller subliniază faptul că continuă să urmeze calea aleasă pentru a crea valoare adăugată din date și pentru a facilita dezvoltarea de noi modele de afaceri. „Am avut un feedback excelent cu privire la soluția noastră Industrial Analytics. Pe baza acestui fapt, ne-am concentrat pe dezvoltarea algoritmilor care permit experților în utilaje să creeze și să-și îmbunătățească propriile modele în viitor”, a continuat Bibelhausen. În același timp, Weidmüller dorește ca pe viitor să investească mai mult în Internetul Industrial al Lucrurilor (IIoT). „Am creat deja o bază solidă cu portofoliul nostru de soluții u-mation. În viitor, intenționăm să investim și mai mult în dezvoltarea de soluții IIoT pentru colectarea datelor”, explică Bibelhausen. Un domeniu potențial de utilizare este, de exemplu, carcasele pentru unități fotovoltaice în care compania este lider. În plus, compania a prezentat deja la târgul Hannover Messe proiectele inițiale pentru o platformă de senzori inteligentă care poate fi utilizată în fabricile de producție pentru monitorizarea precisă a datelor despre proces și condiții. „În prezent dezvoltăm și discutăm cu partenerii o soluție care poate fi integrată rapid și ușor în sistemele de automatizare existente", a continuat Bibelhausen. Compania este bine poziționată pentru viitor cu investiții în infrastructură industrială, construcția de panouri și servicii automatizate.

Creșterea ar trebui să continue în 2019

În general, compania este optimistă cu privire la creșterea sa în 2019, datorită orientării sale strategice și realizării obiectivelor pe care și le-a stabilit, dar într-un ritm mai lent decât în 2018. „Trebuie să fim mereu conștienți de numeroasele incertitudini, astfel încât să putem reacționa rapid, dacă este necesar, la destabilizarea economiei globale, la efectele negative ale Brexit-ului și la evoluțiile politicii comerciale", a explicat Timmermann. „Cu toate acestea, intenționăm să ne continuăm creșterea în 2019.” Din septembrie, acest proces va fi asistat de dr. Timo Berger ca nou director de marketing și vânzări și succesor al lui José Carlos Álvarez Tobar, care se retrage după mai bine de 40 de ani la Weidmüller și pentru care a fost ultimul târg Hannover Messe. „Am dori să-i mulțumim domnului Álvarez Tobar pentru efortul depus și angajamentul pe termen lung față de Weidmüller - în calitate de director al companiei nostre din Spania, în calitate de director regional și, în cele din urmă, în calitate de director de marketing și vânzări”, a declarat Timmermann. „De-a lungul vieții, rareori am întâlnit pe cineva care să se concentreze atât de mult pe angajat și client.”

Descărcări