Ori de câte ori aveți nevoie de asistență folosind produse Weidmüller în aplicația dvs., Centrul de asistență este cel mai bun însoțitor al dvs. pentru a vă ajuta în activitatea de zi cu zi.
Indiferent dacă descărcați documente sau software-uri pentru produsele noastre sau primiți asistență tehnică cu note de aplicație, ghiduri sau șabloane de pornire rapidă și exemple pentru aplicația dvs.
Un hub central de asistență unde sunt disponibile toate informațiile relevante
Asigură funcții de filtrare pentru diferite tipuri de informații și produse
Conținut furnizat în vizualizări de informații despre produs, suport tehnic sau descărcări de software
Note de aplicație, tutoriale video, șabloane și exemple, documentație pentru utilizatori, date tehnice etc.
Acces direct la contactul tehnic personal din țara dumneavoastră
Subiecte interesante din lumea conectivității industriale. Experimentați subiecte interesante din lumea conectivității industriale în centrul nostru de instruire sau prin flux live în biroul dvs.
În urma ieșirii Regatului Unit din Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020, noul marcaj UKCA a devenit un subiect central.
Descărcarea atașată vă ajută să vă familiarizați cu gestionarea identificării UKCA.