Asistență tehnică

Beneficiați de asistență rapidă și intuitivă pentru a obține cea mai bună utilizare a produselor noastre în aplicația dvs. În noul nostru Centru de asistență puteți căuta sau naviga către numeroasele note despre aplicații, informații despre produs, tutoriale video sau descărcări de software ale produselor noastre.

Asistență tehnică

Centru de asistență

Centru de asistență

Ori de câte ori aveți nevoie de asistență folosind produse Weidmüller în aplicația dvs., Centrul de asistență este cel mai bun însoțitor al dvs. pentru a vă ajuta în activitatea de zi cu zi.

Indiferent dacă descărcați documente sau software-uri pentru produsele noastre sau primiți asistență tehnică cu note de aplicație, ghiduri sau șabloane de pornire rapidă și exemple pentru aplicația dvs.

Totul pe scurt

Totul pe scurt

Un hub central de asistență unde sunt disponibile toate informațiile relevante

Căutare puternică

Căutare puternică

Asigură funcții de filtrare pentru diferite tipuri de informații și produse

Vizualizări și navigări diferite

Vizualizări și navigări diferite

Conținut furnizat în vizualizări de informații despre produs, suport tehnic sau descărcări de software

Mai mult de 170.000 de descărcări

Mai mult de 170.000 de descărcări

Note de aplicație, tutoriale video, șabloane și exemple, documentație pentru utilizatori, date tehnice etc.

Contact personal

Contact personal

Acces direct la contactul tehnic personal din țara dumneavoastră

Cursuri de formare și webinarii

Cursuri de formare și webinarii

Subiecte interesante din lumea conectivității industriale. Experimentați subiecte interesante din lumea conectivității industriale în centrul nostru de instruire sau prin flux live în biroul dvs.

Identificare UKCA

Identificare UKCA

În urma ieșirii Regatului Unit din Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020, noul marcaj UKCA a devenit un subiect central.

Descărcarea atașată vă ajută să vă familiarizați cu gestionarea identificării UKCA.