Asistență tehnică

Oferim asistență rapidă și intuitivă printr-o căutare compresivă în Centrul nostru de asistență pentru toate produsele Weidmüller, iar chatbotul nostru susținut de AI vă răspunde la întrebări despre produsele noastre u-mation

Asistență tehnică

Nou AI-Chatbot - acum disponibil în Centrul de asistență

Discutați prin chat cu mine despre u-mation Produs inovator

Aveți nevoie de asistență tehnică pentru portofoliul nostru de automatizare și IIoT, cum ar fi controalele, sistemele I/O, panourile tactile, sistemele de măsurare și monitorizare și soluțiile software corespunzătoare ale Weidmüller?

Atunci sunteți pe drumul cel bun!

De acum înainte, noul nostru chatbot-ul pentru produs u-mation susținut de AI , vă oferă o modalitate rapidă de a obține răspunsul perfect la întrebarea dvs.

Încercați-l!

Centrul de asistență - răspunsul este la un clic distanță

Centru de asistență reprezintă punctul de contact unic, coerent la nivel global și intuitiv pentru toate tipurile legate de aspectele tehnice, pe parcursul întregului ciclu de viață al produsului.

Acesta oferă acces la asistență completă pentru produse prin intermediul unei căutări cuprinzătoare pentru descărcări, tutoriale video, întrebări frecvente, cataloage tehnice pentru toate produsele, avize de securitate, compendii tehnice, note de aplicare,

De asemenea, este posibil să se creeze o solicitare de service tehnic în Centru de asistență și să se verifice starea curentă în orice moment.

Răspunsul este întotdeauna la doar un clic distanță și dacă nu puteți găsi ceea ce aveți nevoie, contactați-ne personal.

Totul pe scurt

Totul pe scurt

Un hub central de asistență unde sunt disponibile toate informațiile relevante

Căutare puternică

Căutare puternică

Asigură funcții de filtrare pentru diferite tipuri de informații și produse

Asistență prin AI-Chatbot

Asistență prin AI-Chatbot

Adresați întrebări despre produsele u-mation către AI-Chatbot în orice moment și primiți răspunsuri imediate

Mai mult de 40.000 de descărcări

Mai mult de 40.000 de descărcări

Note de aplicație, tutoriale video, șabloane și exemple, documentație pentru utilizatori, date tehnice etc.

Contact personal

Contact personal

Acces direct la contactul tehnic personal din țara dumneavoastră

Ajutor rapid pentru Solicitare de service

Ajutor rapid pentru Solicitare de service

Pentru crearea unei Solicitări de service, obțineți asistență tehnică rapidă și verificați starea curentă și soluția oferită

Asistență tehnică suplimentară

Cursuri de formare și webinarii

Subiecte interesante din lumea conectivității industriale. Experimentați subiecte interesante din lumea conectivității industriale în centrul nostru de instruire sau prin flux live în biroul dvs.

Identificare UKCA

În urma ieșirii Regatului Unit din Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020, noul marcaj UKCA a devenit un subiect central.

Descărcarea atașată vă ajută să vă familiarizați cu gestionarea identificării UKCA.