În calitate de client, vă oferim diverse servicii pentru produsele noastre. Prima opțiune pentru autoservire în cazul întrebărilor tehnice este Centrul de Asistență, unde puteți obține informații direct dintr-o gamă largă de manuale, fișe tehnice și software pentru produsele noastre Acolo veți găsi, de asemenea, descărcări corespunzătoare. Detaliile de contact pentru echipele noastre de service sunt disponibile și în Centrul de asistență sau pe pagina noastră web. Suntem bucuroși să vă ajutăm cu orice întrebări pe care le puteți avea despre produsele noastre, despre datele asociate și problemele tehnice.
Aveți nevoie de asistență tehnică pentru portofoliul nostru de automatizare și IIoT, cum ar fi controalele, sistemele I/O, panourile tactile, sistemele de măsurare și monitorizare și soluțiile software corespunzătoare ale Weidmueller?
Dacă da, ați ajuns la locul potrivit!
De acum înainte, chatbot-ul nostru nou pentru produse u-mation, susținut de inteligență artificială
vă oferă o modalitate rapidă de a obține răspunsul perfect la întrebarea dumneavoastrăCentru de asistență reprezintă punctul de contact unic, coerent la nivel global și intuitiv pentru toate tipurile legate de aspectele tehnice, pe parcursul întregului ciclu de viață al produsului.
De asemenea, este posibil să se creeze o solicitare de service tehnic în Centru de asistență și să se verifice starea curentă în orice moment.
Acesta oferă acces la asistență completă pentru produse prin intermediul unei căutări cuprinzătoare pentru descărcări, tutoriale video, întrebări frecvente, cataloage tehnice pentru toate produsele, avize de securitate, compendii tehnice, note de aplicare,
Răspunsul este întotdeauna la doar un clic distanță și dacă nu puteți găsi ceea ce aveți nevoie, contactați-ne personal.
Un hub central de asistență unde sunt disponibile toate informațiile relevante
Asigură funcții de filtrare pentru diferite tipuri de informații și produse
Adresați întrebări despre produsele u-mation către AI-Chatbot în orice moment și primiți răspunsuri imediate
Note de aplicație, tutoriale video, șabloane și exemple, documentație pentru utilizatori, date tehnice etc.
Acces direct la contactul tehnic personal din țara dumneavoastră
Pentru crearea unei Solicitări de service, obțineți asistență tehnică rapidă și verificați starea curentă și soluția oferită
Experimentați subiecte interesante din lumea conectivității industriale în centrul nostru de instruire sau prin flux live în biroul dumneavoastră
Echipa noastră de intervenție la incidente de securitate a produsului (PSIRT) vă informează continuu despre posibilele vulnerabilități legate de securitate ale produselor noastre în Centrul nostru de asistență
În urma ieșirii Regatului Unit din Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020, noul marcaj UKCA a devenit un subiect central.
Descărcarea atașată vă ajută să vă familiarizați cu gestionarea identificării UKCA.